Kérdések amikre sose fogunk választ kapni

Kérdések amikre sose fogunk választ kapni

Versus

2013. április 17. - futureboy

Tegnap „szétszórtam” Újpesten kb. 40 kulcsot. Természetesen szigorúan linkelésre használva, nem „porba” dobva. Nem is számoltam mennyi fieldet gyártottam, tízet, húszat, többet? Mindegy is. Régebben sose tettem volna ilyet, hiszen a kékek azonnal lerombolják, minek szenvedjek vele? Minden változik, én is. Élveztem minden percét, az ide-oda rohangálást, tesztelni a babonákat, mikor ad kulcsot egy portál és mikor nem. Két esetben nem jött be egyetlen babona se, így maradt egy folt a fieldek között. Legközelebb már nem így lesz.

A kékek viszonylag lassan mozdultak, majd két órán át járkáltam a portálok között és az első kék egy óra múlva érkezett a helyszínre. Nem is egy, hanem kettő. Három-négy utcával arrébb jártám így időbe telt mire visszaértem a Duna Plazához. Meglepő látvány fogadott, egy fehér inges menedzser srác a bokrok takarásában tolta scannert. De nem ő volt a kék, akit kerestem. A kékek három méterrel arrébb, egy márványlap mögé bújva romboltak, deployoltak. Amíg a két csapat egymással volt elfoglalva, addig a felhúztam két új fieldet majd tovább álltam.

Hazaérve az alábbi kép fogadott.

losers_1.PNG
Nem lepett meg, a szokásos move, a kékek katonai szárnyának szeparatistája megzúzza Biatorbágyot, hogy a zöldeknek "rossz" legyen.

Két jellemző vonást emelnék ki.

Két resonator, hogy véletlenül se fejlődhessen egy kisebb zöld. Amíg én több száz resonatort és több tucat fieldet „adok” a kis kékeknek, addig a kékek csak arra tudnak gondolni, hogy elvágják az „utánpótlási” vonalakat, legyen az akár farm vagy új ügynök fejlődése.

A másik igen jellemző momentum, hogy az alig öt percre lévő pátyi portálhoz már lusták voltak elmenni.  Az út kb 5 perc. Múltkor lemértük, mert a pátyi ügynököt körbe vittük a biatorbágyi farmon, megmutatva neki, mi merre van. Még nevettünk is azon, hogy kocsival öt perc, biciglivel a kórházi idővel és felépülési idővel 4 hét, gyalog pedig végtelen project (mindenki tolja neki keményen azon az úton).

paty.png

Először arra gondoltam, hogy nem tudják arról a portálról, hogy házi portál (honnan is tudnák?), de sokkal inkább arról lehet szó, hogy nem tudnak és nem is akarnak a tökéletesre törekedni. Öt percet már nem ért meg, hogy a környék összes magas szintű portálja ledőljön.

Januárban és februárban ugyanez a jelenség zajlott le az akkor L6-L7 kék ügynökökkel (akik most L8 szinten adják a napiparancsokat), azzal a különbséggel, hogy akkor a három utcával arrébb lévő 1,000 MU-s fieldet nem lőtték ki (kb. 6,000 AP-t érő lábbal), csak és kizárólag a farmot dobálták meg XMP-vel.

Hát, ilyenek az ellenfeleink a kék katonák.

A kék versenytársaink pedig a zöld fieldek helyére kék fieldeket raknak, nem két nyamvadt resonátort. A tegnapi zöld fieldek helyén ma hasonló, bár közel se olyan tökéletes fieldek állnak Újpesten.

Változik a világ, van aki képtelen változni és van aki megérti, hogy működik a rendszer. 


Ha még nem tetted volna meg, telepítsd a magyar felvilágosultak Android appját.
Get it on Google Play

A bejegyzés trackback címe:

https://ingress.blog.hu/api/trackback/id/tr695231411
süti beállítások módosítása