Kérdések amikre sose fogunk választ kapni

Kérdések amikre sose fogunk választ kapni

Interjú: @Koltai66

2013. november 18. - syck

Új sorozat indul a blogon. Interjúk ismert és kevésbé ismert játékosokkal. Remélhetőleg mindenkire sor kerül. Kezdésnek Koltai66, Dezső. Én személy szerint a Hősök terén, az első magyar L8 farm építésekor találkoztam vele. Ijesztő volt, hogy képes volt 300 métert szaladni azért, hogy ne az L8 szintűek elöl szedhe fel az XM-et. Lelkesedése a mai napig kitart.

Kérlek mondj pár szót arról, hogyan és miért kezdted el az Ingresst? Honnan szereztél róla tudomást és mi az, ami miatt úgy érezted, hogy ki kell próbálnod?

Az Ingresst 2013 január 29. Én kezdtem  az Androidportál.hu oldalon láttam, hogy írogatnak emberek, "hogy van egy ingress kódom aki kapja marja" utána néztem a játéknak és gondoltam kipróbálom. Kértem kódot amit május környékén kaptam meg, de az Androidportál.hu-n sikerült éjjel 1-kor lecsapnom egy kódra! Hát röviden így kezdtem el játszani!

dezso_epic.jpg

A család mennyire tolerálja az Ingress-t?

Nálunk ezzel nem volt gond mert a kedvesemnek két hét után megtetszett a játék. Egyszer kétszer kérdezte, hogy mikor érek haza, de mondtam Ingressezni megyek majd jövök... ;-)

Az egyik legaktívabb vagy a zöld közösség építésében.  Mit tartasz a legnehezebb feladatnak a zöld közösségben és mit a legkönnyebbnek?

A legnehezebb feladat a Zöldek összeszedése és egy közös gyűjtő helyre  való terelése, ami az IEH lenne, majd a személyes ismeretség kialakítása mely a bizalom alapja és a tényleg zárt „mármint én úgy gondolom” csoportba terelése aminek itt nem írom le a nevét mert szerintem a kékek is olvasni fogják.

De itt üzenném Zöld ügynöktársaimnak, hogy keressék a kontaktot!

Ebben a játékban könnyű feladat nincs, ami a legkönnyebb egyedül játszani, de annak nincs sok értelme!

Mit gondolsz arról, hogy a zöldek nyerték a 13magnus eseményt?

Mi vagyunk a jobbak!!!!

Hát szóval  kicsit bővebben a Zöld játékosok lehet, hogy a mindennapokban nem annyira  aktívak „mert szerintem a játék van, éretünk és nem mi a játékért” de ha kell összezárnak és akárkit akármikor le tudunk győzni erre példaként a #13magnust és a T.O.R.T.A hadműveleteket hoznám fel példának (és még nincs vége reszkessetek BBK) .

A mi közösségünk nagyon egyénekre épül de ha kell ez a sok arcú közösség összezár egy irányítót kiválaszt és azt követi  tűzön vízen át! Én így látom a Fényhozókat!

Aktívan részt vettél az első magyarországi L8 portál felépítésében. Mesélj pár szót arról, hogyan élted meg ezt felemelő pillanatot?

HUHUHU az nem volt semmi abban az időben én még csak L6 voltam nem tudom miért és nem tudom hogyan keveredtem az L8-ak közé, de ott voltam, az a téli este nagyon meghatározó élmény volt számomra a játékban.

Az  úgy kezdődött, hogy Vanzeidt-tel rombolgattunk előtte egy pár nappal aztán valamiért írtam Victoare  ügynöknek ötleteimről  majd azon a bizonyos estén írt nekem az akkori csevegőn hogy meghívna egy űbertitkos csoportba. Nagyon örültem a bizalomnak és egyszer csak jött egy üzenet hogy este találkozó a Hősök terén!  Én időben ott voltam, ahogy rajtam kívül 8db L8 ügynök és elkezdődött az építés, akkor még nem volt PC nem lehetett tárgyakat XM-re beváltani csak a 20 perces várakozás vagy az XM-ért szaladgálás maradt, én a szaladgálást választottam hogy az L8 ügynökök elől ne szedjem fel az XM-et szerintem aki ismer eltudja képzelni hogy közel 150kg, hogy szaladgál a Hősök tere és a Vajdahunyad Vár között a tüdőm majd ki köptem!

A farm elkészült, a srácok és én jót (L8) farmoltunk majd jöttek a kékek és lelőtték, nagyon jó volt!

Utána volt közös fényképezkedés törpés Haribo evés fricska az IH-n a törpök orrára!

Milyen telefonnal illetve felszereléssel játszod az Ingress-t?

Most perpillanat egy Sony Z1-et használok és egy anker 13,000 mA külső aksit

Mi a legjobb élményed az Ingress kapcsán?

Az ingressel kapcsolatban annyi jó élményem van hogy csak na, egy párat megemlítek a teljeség igénye nélkül: Közös farmolások, találkozások, Hősök tere L8 farm az első, 13magnus, Margitszigeti deathmach amit egyéniben én nyertem iszonyatos pont fölénnyel,T.O.R.T. A sok meló volt benne kár, hogy a kékek fake GPS-sel bontották, Budapest field hát az nem volt semmi a kékek sajnos pár nappal megelőztek de a miénk dupla field volt. Sorolhatnám napestig...

Adódik a kérdés, hogy a mi legrosszabb élményed az Ingress kapcsán?

A legrosszabb élményem nem olyan rég történt. Egy ügynökünk szerintem olyan okkal ált kéknek amit simán megtudtunk volna beszélni. Nem szoktam emberekre haragudni de ő elérte nálam amit sok embernek nem sikerült. Nagyon haragszom rá a mai napig nem szeretem az olyan embereket akik egyik pillanatról a másikra szint tudnak váltani az életben is messziről elkerülöm az ilyet!

Kivel készüljön interjú, kérlek ajánlj két játékost.

Holman Csaba, Palkó Gabriella, *nem vállalja a nevét* ez három bocsi! Lenne bőven ötletem de ezt rád bízom!


Ingress Enlightened Hungary https://plus.google.com/u/0/communities/110165515317838688784

Ingress Magyarország (cross faction közösség) https://plus.google.com/u/0/communities/107367601186656637682

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ingress.blog.hu/api/trackback/id/tr455643082
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása